söndag

igår va najs :) vaknade hos erik eftersom jag sov där. tog bussen till stan där jag träffade mimmi :) vi cyklade hem på nisse och satt jättedesperata hemma hos mimmi för att vi va så panka. både på pengar och alkohol :P vi satt och tänkte så det knakade, kom fram till att vi kunde råna en tant, försöka sälja kakor "till klassen" eller knacka dörr och säga att vi va från röda korset. alla tre alternativen kändes lite överdrivna. mimmis mamma va inte hemma så mimmi kunde inte fråga henne, och jag drodde inte jag skulle kunna få låna av min mamma. så vi hade alltså ALLA odds emot oss.. jag tog bussen hem och satt och väntade på att mamma skulle komma hem. sen kom vändningen :P jag fick låna pengar av mamma, mimmis mamma kom hem helt plötsligt och gav mimmi pengar utan att hon ens behövde fråga, vi köpte lite alkohol och satt och förkröka hos mimmi. sen drog vi till bk på nisse där malin är så snäll så hon kommer och betalar mitt inträde. är det inte sjukt va flyt man kan ha :D kvällen slutade hemma hos mimmi där jag sov.

idag vaknade vi kl 4 =/ så kommer väl aldrig somna ikväll...
har precis vart inne i stan och handlat käk till praktikdagarna, mimmi hängde med :)<3

nu skrattar dom från tvrummet, så ska gå å kolla på parlamentet.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0