shake it !!

onsdag! aa det stämmer. :) skola idag, kom lite försent, men inte värre en vanligt. mimmi va inte i skolan =/ tråk men träffade henne efter skolan så det va najs :) vi gick och handla mat, för mimmi är shoppoholic, och jag är visseligen moff.. men men, sen fick vi vänta ett bra tag på bussen, så satte oss i ugglans park och njöt av det vackra vädret. hehe.. sen tog vi iaf bussen till mimmi, skulle plugga lite.. det blev istället att mimmi locka hela mitt hår, hon fixa mig blogg (tack älsko :D <3) lagade mat, åt maten och sen gick mimmi loss på paint. blev några riktigt finfina resultat. jag hänvisar till mimmis bdb för att se resultat.. sen kom mamma och hämta mig och nu har jag precis käka en hel måltid till.. jag är nog stösta moffet, men inte fan syns det :/ hehe jaja, hellre smal än smällfet.. faktiskt.. men vad gör man inte, mat är gott.. och jag tycker om att känna mig mätt :)

jag har nog haft en riktigt bra dag idag, förutom att jag va såååå sjukt colasugen hela förmiddagen.. skitjobbigt.. men de löste erik. ;) thanks...

imorn äre gympa.. palla! men men, måste få godkänt så.. :) tur att jag har emmy iaf! vi ska börja träna på håltimmarna så hon får bättre betyg och så jag får nått betyg över huvud taget.. :P

mimmi, du är den bästa av dom bästa! älskar att vara med dig!<3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja duvad snackar jag inte om? vi är helt sjuka liksom ba!

2009-03-19 @ 10:06:38
URL: http://mimisamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0