promise me?

can you?

ne men kom hem nyss, från etuna. jag och mimmi, mimmi och jag :) vi skulle pluggat efter skolan, men jag frågade om vi inte kunde ta en liten fika frst, jomenvisst sa mimmi och så blev det. när vi satt där kom mimmi med den genialiska idén att vi skulle åka till etuna. jomenvisst sa jag och så blev det ;) jag köpte två par skor, en tshirt och ett par tights. när vi skulle ta tåget hem blev det nått elfel, så vi stod kvar på station i en halvtimme innan det åkte, tidvis i kolmörker :) och i en helt ensam vagn. jag undrar vad folk skulle tro om dom skulle se oss i våran värsta stunder, det flesta skulle nog undra vad vi går på, och några skulle nog fundera på vad nummret till psykakuten är. haha ne men jag gillar det mimmi :D du och jag gullo!<3

jag har nog aldrig vart i skolan så tidigt som jag va idag :O va där lite över 8! sov hos erik så va tvungen.. började inte heller fören halv tio. jag va skapligt trött också..

imorn är det gympa första lektionen och min personliga väckarklocka emmy kommer göra ett tappert försök att få liv i mig :) klenisen själv kommer väl ha träningsvärk på fredag som valigt! ge mig lite muskler va fan, också den där jävla diabetesens fel. min läkare säger att när man har högt blodsocker bryts musklerna ner, och jag menar högt blodsocker är jag ganska bra på.. ajaaa, det ska nog ta sig.. haha..

nu känner jag att jag kanske skulle klara av att somna ändå :) ska nog försöka snart. god natt då!

puss!

kan ju inte säga nått annat än hot!

glöm aldrig hur mkt du betyder <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0