otroligt skör kropp bortbytes!

ingen som kanske känner för att byta kropp med mig? jag har nog den mest känsliga kropp som finns. sover jag en timme för lite får jag typ ont i hela kroppen, rör jag på mig lite får jag träningsvärk direkt, men mitt ansikte måste va värst. jag MÅSTE använda en kräm varje dag, inte nån annan kräm, utan just den. gör jag inte det flagar antingen ansiktet av typ eller så fuckar det ur och blir helt rödflammigt.. det kan jag stå ut med, smörja in ansiktet är inte så farligt.. men nu har mitt ansikte kommit på nått nytt, det svullnar upp!!! och blir knallrött.. eller inte hela ansiktet utan bara runt näsan och munnen. detta är inte första gången, det hände för ett tag sen, då skyllde jag på mammas ansiktsbehandling, men nu har jag tyvärr inget att skylla på, kan bara sitta här se ut som ett fån med nyförstorade läppar! och jar har fan inte tid med att min kropp sätter käppar i hjulet hela jävla tiden, ge mig en kropp som pallar trycket lite mer haha..

så jag sket i skolan imorse för blev så arg på mitt fucking ansikte. men nu börjar jag återfå mitt valiga humör, och börjar bli rastlös, så tror jag åker till skolan ändå. skiter fan i hur jag ser ut.. (kommer säkert ångra mig nästa gång jag kollar i spegeln men va fan..)

fredag i dag ju :D och det är naaaajs, och vädret ser ut att va good idag med! <3333 och efter skolan ska jag möta bella och ta en fika och diskutera lite. :) ikväll får vi se vad som händer.. ska kolla med bella om hon ska göra nått.. och imorn ska jag fira min käka syster sanna :D vi och några till ska ut och käka och sen dra vidare till bk. ska bli kulkulkul! :)

ne nu ska jag göra i orning mig, helt utan att kolla i spegeln :P
pusspuss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0