my life would suck without you.

måndag då.. va i stallet på morgonen, vid lunch hängde jag med sara upp och fika lite, sen pkte jag hem, duscha och åkte till sjukhuset.. där va det som vanligt. prata lite, snodde lite blod från mig och sen åkte jag hem :) fick en ascool blodsockermätare av min sköterska. :p hehe. sen när jag kom till snäs träffa jag mimmi en snabbis innan jag åkte hem, mellanlanda lite snabbt innan jag åkte till stan och träffa bella och fika med henne :) det va längesen jag träffade henne och pratade <3 sen åkte jag hem, käka, och nu sitter man här.. kanske kolla film nurå.. imorn är det praktik igen, orkar fan inte ><

helgen va najs.. lördagen va det lite fest hos mimmi sen bk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0