måndag

tröööött.. och seg i hela kroppen. nu är jag hungrig, men innan det ser jag fram emot en varm och lång dusch (y) dagen idag har gått bra, förutom att jag kom en timme försent typ, mindre bra.. jag o stella va nere och sladda i ridhuset med minitraktorn. :P stella får seriöst värsta fnitterattacken av att gasa rund på den där. mendans jag fick kämpa för att hålla mig kvar ibland haha.. hon får adrenalinkick av allt som går fort :P så går hon runt med världens största flin ett bra tag.. :D

imorn ska jag till nån sköterska och ta massa blodprover.. det är mamma som vill, så hon bokade en tid åt mig. kommer väl som vanligt hyperventilera och så, för jag antar att det är ett sånt prov man tar i armväcket.. men men, posetivt är ju att jag kan gå upp lite senare än valigt, och att jag missar lite jobb i stallet ;)

upptäckte nu att jag har en del att göra till onsdag i skolan >< palla! aja..
nu sk jag dyyyyscha:)

puss!


mmmusik<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0