losing you.

kom precis hem från stallet. ska nog iväg snart och kolla när emmy riden lektion :) men ska käka och så först. döhungrig som vanligt :p allt har gått bra idag. sara va i sthlm, så hade det mesta själv, men hon hade förberätt ganska mkt så va inte så mkt.. :) sen gick jag upp till hennes lägehet och käka o kolla på tv. efter lunch sladda jag och stella ridhuset. haha fy fan va hon är galen. ni ska se hennes smile när hon kör den där mini-traktorn haha..jag blev ju bara liiiite lerig när hon körde som en idiot i alla vattenpölar å så haha. :) på lunchen såg jag robinsson-reklamen igen som jag sett förut, och låten som är då är asbra, så nu när jag kom hem leta jag upp vad den hette. det va Dead by april - losing you ! helt stört bra! :) så den går om och om igen nu (y)

bara en praktikdag kvar sen skola. helt sjukt men ser fram emot skola. orkar inte ha praktik.. fast det är ju rätt nice egentligen, om man tänker efter..leker bonde och är med hästar :D de e najs!

känner för en dusch, men om jag ska till ett stall till idag känns det ju mindre värt.. fryser som fan =/ ne nu måste jag har käk.. magen ekar..

puss!

      
stella sladdar, och camilla rider :) är den inte söt våran mini-traktor.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0