lördag = barty (y)

ställde kl på halv 11, tänkte att då hinner jag göra lite saker på dagen. men jag vakna kl 1 :/ så sov nästan tolv timmar, tur att mimmi ringde, annars vet man inte när jag skulle vaknat. nu har jag iaf käkat en frukost i lugn och ro. :) ska väl ta en dusch nu, och sen ikväll ska jag till mimmi och äta middag :) med hennes mamma, och nån jobbarkompis till henne, petra, mimmi, malin och amanda. tror de va dom :) sen senare blir det bk. bella kanske ville hänga på då! najs, för bella har jag inte vart med på länge :) får träffa min man på bk också haha. :D

nej duschen nu då. puss!


den här bjuder jag på, för jag är så förbaskat het :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0