heje!!

just nu fuckar jag ur på msnfan. kan inte logga in. suuug..
sitter hemma med mimmi. mimmi sitter och kollar i mitt fotoalbum :P hon sov här i natt. kände inte alls för att gå till praktiken idag, kände mig sjuk igår, och idag är förkyld typ.. igår kolla vi på björn gustafssons film, ett livsverk. den va ju lite kul, men man har ju sett allt redan..  nu ska vi få ett ryck och göra nått bra hade vi tänkt :) typ springa eller nått.. plugga kanske. men mimmi vill springa, så får väl göra det :P sen kommer erik :)

så här har det min familj just nu :)
från vänster: petter, mamma, karin. och på andra bilden: johan, katarina


AAAAAH MSN! jaghatar internet och allt sånt jävla skit!!! bara krånglar. jag ska börja skicka brev istället!! tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0