grattis mamma!

idag gick det ganska bra att vakna, karin väckte mig och fråga om jag skulle med och sjunga för mamma för hon fyller år idag. så jag kravla mig upp och gick och tog ton ;) jag fattar inte varför alla ska garva åt mig på morgonen :P sen åkte jag til stallet, fick låna bilden idag. allt har väl gått bra i stallet. blir lite stressad av sara ibland men men. jobbade med jouline (eller hur fan det stavas) i rundcorallen, vilket gick finfint. hon va piggelin som fan. sen på väg hem köpte jag några lotter och lite fin choklad till mamma :) hann träffa mormor o morfar i typ 5 minuter, för dom hade väntat på mig ett tag, så när jag väl kom åkte dom ganska snabbt. av dom 4 lotterna mamma fick så vann hon på alla 4 :D ganska nice! fast hon vann ju inte så mkt såklart.. nu väntar jag på att käket ska bli klart. sen ska jag ta en dusch. imorn är det praktik igen då.. och jag kommer väl få träningsvärk som vanligt. jävla klenis ^^

jag tycker att det borde va helg ett par dagar till i veckan :) fatta va skönt! och så tycker jag att dygnet borde ha några fler timmar, så jag hinner sova lite och ha lite fritid..  men men, nu äre som det är..

puss<3


grattis mamma<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0