freeeeedag :D

oj vad jag älskar fredagar, eller helger. :) va en riktigt nice dag. sov hos mimmi inatt. igår kollade vi på film, spy school, den va bra :) sen kollade vi på the wedding date, men den såg jag häromdagen så jag somnade. idag iaf så gick jag upp en timme tidigare än mimmi, tog en dusch och fixa mig, samtidigt försökte jag fråga mimmi massa saker så hon inte skulle somna om hehe. :P sen gick vi in till stan och sen tog bussen upp till skolan, började kl 11 och efter den lektionen hade jag lunch och sen en lektion till.. sen va det slut på skiten :) för dom andra lektionerna va "jobba hemma"-lektioner. så tog bussen hem.

ska nog kolla med mamma nu om jag kan låna bilen och hämta min asaker hos mimmi.  sen ska jag bara njuta av helgkänslan och solen som lyser utanför ;) och se vad som erbjuds..

puss på derå!

och puss på oss :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0