freeeedagkväll! <3

det blev skola, kom precis lagom till lunchen ;) så gick och käka, sen hade vi engelska men hade inga böcker så satt mest och glodde, sen hade vi samhälle och prov, det gick nog finfint :) sen tog jag bussen med mimmi till stan där vi träffa bella coh gick och fika på prinsen, satt där ett bra tag, sen blev det en massa väntan tills mimmi skulleiväg och käka och till bellas pappa kom och hämta oss.. haft en mysig dag med mina kära vänninor :P nu har jag precis käkat, va hungrig som ett svin innan så slängde i mig maten så nu är min mage stor som en ballong. men får iaf känna mättnadskänsla:p det är inte ofta nu för tiden, äter som en häst! :) man skulle nästan kunna tro att jag var gravid :O haha..

ska nog kolla film med bella ikväll. kanske iaf, om vi har nån bra att kolla på. :) ska också ut och möta clara, ta en ryk och göra lite business ;) ooh cola sugen nu. kanske skulle sno min mors bil.. fast har ju inga stålar så det blir svårt att köpa kom jag på. :/

aja bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0