fredag :D

sitter i skolan, och börjar om 50 min tror jag.. är hungrig som ett jävla svin. fan ta dom om det inte är god mat idag. fast har för mig att det är köttbullar idag. och det är ju helt okej iaf :) missade första lektionen, haha för när jag ringde mimmi vid kvart i nio för att kolla om hon va på lektionen och säga att jag skulle komma lite sent, så låg hon och sov. :P aja, men nu ska jag nog kolla igenom papprena till psykologiprovet. och så måste jag hitta nått ämne jag vill prata om på engelskan i 10 minuter tror jag det va. vet inte vad jag ska ta.. måste va från ett engelsktspråkigt land..

ajaaa, idag är det fredag och det känns bra ;) älska helger..
nej nu ska jag va pluggo :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0