felt through a phone line

tröööött.. ovanligt? inte så överdrivet nej. kom hem från stallet för ett tag sen, har duschar och snart är det kääääk (y) svinhungrig! såg i förbifarten tt det blie spagetti o köttfärssås :)

idag väckte mamma mig, kommer inte ihåg när, men så sa hon iaf att jag kunde somna om.. fatta inte varför men sånt tackar man inte nej till eller ifrågasätter så va fan, jag somna om.. sen väcker hon mig kl 09.55 och säger att hon glömde bort tiden, och vi skulle va hos den där sköterskan kl 10.00.. men men, klä på sig och masa sig till bilen. kom lite sent men det gjorde inget för sköterskans möte hon hade innan hade tragit ut på tiden.. hon pumpa iaf ut massa blod från mig och sen åkte jag hem och åt frulle innan jag åkte till stallet. va där vid tolv, så han typ inte göra nått innan det va lunch. hehe najs :P jag och sara tog långlunch innan vi gick ner igen, fixade det sista, in med alla hästarna, red en toto och åkte hem :) så rätt slapp dag, men ändå aaastrött.. hoppas att blodproverna visar att jag har brist på nått ämne så man kan få ett slut på denna trötthet och allt annat skit..

aja, imorn blire skola och sen ska jag o mimmi plugga gärnet!! ;) vi måste verkligen bli klara med vårat arbete om alkoholens historia som ska va på 10 sidor >< kill me för fan. tror vi lyckats få ihop typ 3-4 sidor. :P

alltså.. jag skriver alltid så mkt när jag är seg i huvet. det är liksom då jag skriver allt jag tänker.. eller ne, inte allt.. men lite.. ge mig maaaaaaat nu!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0