all about us.

aah! jag är dålig. hemma idag. så jag tänker tillbringa hela dagen till att plugga och städa för att dämpa mitt dåliga samvete :p jag ska inte ha ett enda skit att göra från skolan när jag är färdig! och mitt rum ska glänsa ;) hehe, och det sista vet jag inte riktigt.. sen ska jag åka till kyrkogården. för idag skulle Vette fyllt 84 år, så jag ska dit och säga grattis :)

Dead by april, Engel,  Atreyu, 36 crazyfists, Sick puppies, Sonic syndicate, 30 seconds to mars, Linkin park, Escape the fate, Lillasyster... mina öron njuter!

nu ska jag va riktigt jävla duktig! plugg!
puss...


Kommentarer
Postat av: Mimmi

om jag dör? jag kan knappt leva! du är bara för mycket, för mycket grr i dem där bilderna pudding.



tack för en wonderful kväll liksom

vi två helt sjukt, älskar sig..

2009-03-18 @ 19:49:20
URL: http://mimisamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0