get up

jag är en landet-människa! om jag inte fått det bevisat förut så har jag det nu. och jag tror inte att någon som vart med idag säger emot mig :D haha.. jag har lyckats med mkt idag under resan till sthlm och hem.. tacka vet jag lilla strängnäs och skogarna runt omkring. ;p ett par saker jag lyckats med idag är kland annat kört mot rött utan att vara medveten om det och kört till nyköping (tre mil ifrån när vi kom på det) istället för hem från sthlm.. GJ KICKI!:)))

det va så att jag mimmi och malin skulle upp till kenneth för han ville kolla igenom min bil innan vi ska på roadtrip :) anton hade tråkigt så han följde med och malins syster ville handla i sthlm så hon hänka på med. väl på kenneths jobb tog vi pendeln till centralen och shoppade lite, blev en tröja och ett linne för mig. sen åker vi tillbaka och då säger kenneth att det va nått skit på bilen som behvde bytas ut, så vi fick ta hans bil hem. det va automat så det tog ett tag innan jag slutade föröka koppla haha.. efter ett tag ser vi skylltar som det står trosa och vagnhärad på. så jävla bra gjort, efter många om och men kom vi iaf hem :P

nej nu har jag ont i huvet och ska nog sova.. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0