rövsvett ftw

assooo det är inte så jävla kul att blogga längre. och det finns inte så jävla mkt tid till det.  men det lär ju knappast va nån som bryr sig :P

kom hem från praktiken nyss, vart ute hela dagen. sköönt! men fyfan va varmt det va, men klagar inte.. nu är jag typ bränd i ansiktet och på axlarna, men resten vit. funderar på att gå runt naken på näsbyholm :D resten av dagen ska jag fixa med MIN bil ;) typ vätta och så. jag som är den nya bilnörden jao..

helgen har vart kul. bk-festivalen va kul av det jag minns... igår va jag mimmi erik och pubiz ute i stallarholmen och fiska och grilla, det va najs :) fick inga firrar men ändå..

beställde en bikini, ett linne och en t-shirt igår från junkyard :) shyrre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0