grattis mig själv!;)

yeeey, fyller år idag då :) haft en bra dag hittills trots detta pissäckelväder. vaknade hos mimmi halv nio, skulle va i skolan nio. så det blev bara hoppa i ett par byxor osv och dra.. där gick det fort och smärtfritt, sen skjutsa jag hem mimmi o malin till mimmi för dom skulle städa klart allt. blev lite halvt firad en snabbis hemma. eller drack kaffe och fick ett paket av sanna och ett av mormor och morfar, fast mormor och morfar va inte där. sen åkte jag erik och pubiz ut till stallarholmen och skulle grilla och fiska, men lagom när vi kommer dit börjar regnet ösa ner, som tur var satt vi under tak och grilla :) men fisket sket vi i och åkte tillbaka hem till mimmi, sen va det en vända på stan och nu sitter jag här, och har släppt av mimmi o erik hos mimmi, dit jag ska lite senare när jag blivit mer firad av mamma och dom :) najs..

kvällen kommer bli najs som fan, ska va hos mimmi med lite underbart folk<3 sen blir det UnderBar som gäller :D btw så fick jag världens coolaste keps av erik och myran :D haha..

ne nu ska jag kolla upp vart min segaste mor är :p jag är faktiskt inte det minsta förvånad över att hon inte kommit hem än.

puss påt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0