criminal

ujuj imorn är det sista dagen innan sommarlovet, och sista dagen innan min födelse, fast det är inte lika kul.. 19 liksom. hur märkvärdigt är det.. men ska bli najs med lite looov. om bara detta skitväder kunde sluta. behöver lite sol nu va..

idag har jag vart i skolan ett tag först, sen lite senare åkte jag mimmi och mallan till öb och köpte oss ett tält (y) :D och lite keeek vi ska ha under våran roadtrip, som för övrigt startar på måndag :) sen åkte jag och mimmi hem till henne ett tag där hon hade pausat i sin städning, och när hon började städa igen blev jag så peppad så åkte hem och börja röja i mitt rum haha. bkev intre klar men hann en bra bit, innan vi drog ut till anton och kolla på sverige - malta. inte så jävla spännande match direkt :P men va fan sverige vann och det är väl the huvudsak liksom.. sen skulle mimmi spela cs, och där satt hon ett bra tag tills jag sa att jag tyckte vi skulle dra hem. det är ju en dag i morgon också ;)

appropå imorn så måste jag komma upp i tid annars kommer emmy spöa mig :P efter det ska jag nog hjälpa sanna med en grej och förhoppningsvis träffa erkan^^

nån som har nån idé för fredag kan ju gärna säga till, har ingenstans att vara :( men vad som än händer kommer det bli nice :D

heppåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0