at mimmis house liksom

sitter hos mimmi, hon städar.. duktig är hon! men allt för en roadtrip antar jag ;) ska kanske fråga henne snart om hon vill ha en break på ballen. erik kommer hem om nån timme, kommer inte ihåg vilket tåg han skulle ta men han hör väl av sig :) ikväll får jag tillbaka min bil :D trött på kenneths bil nu. den är stor, jag är liten! och så är elhissarna efterblivna. jag har iaf riktiga vevar på min bil ;) elhissar är överskattat haha. kan man leka terror (sthlm boogie)

riktigt najs väder idag ju, förvånad faktiskt. kan det inte hålla i sig tills imorn också? jag hoppas på en najs dag imorn. ska försöka få kvällen att inte spåra ur, men risken är stor att den gör det när jag är taggad inför den hehe..

neeej nu ska jag hålla mimmi sälle, faktiskt därför jag är här :)
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0