torsdag

imorgon är nog en bra dag :) för mimmi fyller år och det blir paaarty för henne, oskar kommer hit på kvällen och jag har sovmorgon till 11. its naaajs! har bara två lektioner också, varav en kollar vi på film på. hehe.

funderar på att städa mitt rum lite, så jävla tråkigt, men jag tror det kan va för att det är så stökigt som jag är sjuk hela tiden, typ dammråttor överallt.. är alltid täpt när jag vaknar liksom hehe.. får se om det hjälper.. men pallar fan inte dammsuga nu ikväll. vore ju synd om folket i huset ska sova, och så drar jag igång enmansstädpatrullen höhö.

vill kolla film också. men jag vette fan om det är så bra, då blir det lite sent. och jag måste bli 100% frisk. palla gå runt halv förkyld och skakig o svag hela dagarna. fast idag va det fan bättre konstigt nog. trots att jag sov hos mimmi inatt och det inte blev allt för många timmars sömn. det kanske beror på våran kur vi gjorde igår. knapra vitlök (eller jag svalde ner små pitar utan att tugga på dom hehe) så hade vi grönt te med citron, några appelsiner o popcorn, det sista va visseligen endast för smaklökarnas skull haha.

eyyy, ge mig pengar!.. skicka precis in en ansökan på donken till i sommar. vette fan om jag ens vill jobba där. men söka kan man väl..

fuck kolla precis busstiderna. inte så jävla najs som jag hade tänk. måste ta bussen 09.46 för att hinna. blev ingen överdriven sovmorgon.. :( kanske ska sova nu då..  föresten har jag inte två lektioner utan 3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0