sjuk!

jag mår inge bra idag. vill faktiskt till skolan. ville va med på gympan för en gångs skull. =/ men nehe, då får man feber typ. har ingen termometer men med mammas proffshjälp har jag nog det. har ont i huvet.. aja, ska nog förska plugga lite idag ändå. måste lämna in hemprovet på samhällskunskapen imorn. men det verkade ju inte allt för svårt. har ifs inte kollat frågorna, men man får använda boken o så satt :)

igår va nationella, gick nog hyffsat iaf. kan man ju hoppas.. fan va skönt att matten slutar nu, aldrig mer nån äcklig matte :D yeyy! och bilden slutar också, men den är ju rolig så det är ju inte så jättekul. men kul iaf att ha mindre lektioner hehe. för vi har inga nya kurser vad jag vet.

bokat biljett till oskar, så åker dit i helgen med. hoppas jag blir frisk, vill inte ligga hemma hos honom o va sjuk. :s ne nu ska jag hitta på nått. typ tv eller nått.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0