plugg ><

har massa skit att göra. massa läsa. fy fan va tråkigt det är.
försov mig som vanligt idag(y) sen åkte jag o mimmi in till stan o råkade träffa malin o sofia o gick o fika med dom. sen gick vi o mötte en snubbe som skulle ge mimmi en nyckel hehe. sen gick vi till skolan där jag hann vara med på en o en halv lektion. värt! kollade lite på american history x på engelskan. sen träffade jag birgit. kom fram till några saker. jag vill vara assertiv. det finns inget svenskt ord för det, men jag tycker det låter rätt svenskt endå så va fan. iaf. det är en sån människa som respekterar andra, och även själv blir respekterad. annars är det ofta så att man antingen respekterar andra så mkt att man nästan blir överkörd, eller att man bara respekterar sig själv och kör över andra.. när man är precis på mitten av den "gungbrädan" så är man assertiv. :) jag tror tex att man som lärare måste va det. det är då man blir omtyckt av elevrna och har kontrollen.

aja, försökte plugga lite med det sög så jävla hårt så jag la ner :p ska nog försöka snart igen. hehe..

i helgen blir det nog najs :) mimmi fyller år då det blir fira henne hela helgen typ :D sen hoppas jag att oskar kommer också men det får vi se ,blir nog inte så. sen skulle jag vilja åka ut till mitt i ingenstans o rida lilla pälspollen. ;)

tog min brors råd och sitter o lyssnar på engel. dom är faktiskt riktigt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0