nationella.

AAH.. kom på att jag har massa plugg jag hade tänkt göra på lovet ><
bland annat ska jag plugga till nationella proven i matte. fuck..
det har jag absolut inte hunnit med.. och vette fan heller när jag skulle hinna det.
eller hinner gör jag, men man ska göra det med. vill inte vill inte.

idag väckte oskar mig kl 11. då hade han plockat undan från nyårsafton, för det hade vi inte orkat igår hehe.
och så höll han på att göra frukost. :) han är söt. men han hade sparat dammsugningen till mig. så det har jag gjort nyss, och duschat.  oskar bara sitta å spelar fucking fifa. tråååk..

vette fan va vi ska göra mer idag. äta mat hehe. alltid nått..
och jag tänkte platta mitt hår innan jag måste lämna tillbaka plattången till hans mamma. haha

bye :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0