long time no see..

vart hos oskar i helgen igeeeen.. va ute igår. va väl halv kul. först va vi hos karl o tilda med några. bland annat jimmy o cilla:) sen gick vi ut. blev inte särsklit full eller nått men idag mådde jag piss som fan när jag vaknade. sen när jag hade käkat upp en hel chipspåse, druckit en liter cola typ och lite godis, då mådde jag ganska hyffsat ;) sen skjutsa oskar mig till töreboda. du o jag älskling :) vi är ganska bra vi :*

ne nu måste jag sova, MÅSTE va itid till stallet imorn för sara ska till sthlm och sko sin toto.
o aaa juste :D pratade med rivers ägare i fredags :D dom har kvar honom så det finns fortfarande en chans kvar. jag är glad :DD behver ett jobb. thats it!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0