jag mår inge bra.

jag mår skit.. men jag har väl mig själv att skylla. =/
vi va här hos oskar igår, jag oskar johan o viktor. åt mat o så..
olle o några kompisar till honom kom ett tag.
sen gick vi till nån fest en bit bort, kände igen några stycken.
sen vidare till en annan fest, där tolvslaget firades. jag o viktor gick ut och sköt raketer :D
jag tyckte den festen va lite små skum, för det va kolsvart i hela lägenheten typ,
och det ända som lyste va en grön ljusslinga på golvet :p hehe..
sen gick jag o oskar hem för det blev lite tjaffs :s mitt fel, förlåt älskling..

idag har jag bara legat i soffan eller sängen o druckit te och ätit ostbågar. men mår så jävla illa
och har världens huvudvärk så kan bara äta ibland hehe, men hade lågt blodsocker så va tvungen att äta förut.
usch jobbigt.. och så är jag likblek också säger oskar.

aja ska inte sitta och tycka synd om mig själv men kan fan inte låta bli :p
snart tror jag vi ska äta pizza med johan o viktor tror jag..

btw så har jag färgat håret mörkbrunt och klippt lugg. :)
julia hjälpte mig i förrigår. det blev rätt bra faktiskt igår när jag fick låna plattång av oskars mamma.
jag ska köpa en hårfön och plattång att ha här i think.. men sånt skit kostar pengar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0