hometown.

så va man hemma igen då.. ska snart sova, hänga tvätten först :P
men känner att jag kommer va dö trött imorn som vanligt så tänkte göra ett försök att sova tidigt men det sket sig, som vanligt. blir så stressad.. och då tar det typ 2 timmar att somna =/ aja, vi får se hur det går..

igår va vi ute i mariestad. jag nisse o oskar satt hemma hos oskar och så singlade vi slant om vi skulle gå ut eller inte, och så blev det så fick skynda mig att byta om från mjukis hehe o sminka mig och fixa håret. och en halvtimme senare va vi på väg ut hehe.. blev väl ingen höjdarkväll direkt, jag och oskar gick typ o skrek på varandra som vanligt när vi är påväg hem.. jag vet en som blir psykiskt störd när han dricker, som pratar helt osammanhängande, nämner inga namn haha.. aja, nu ska jag sätta fart så jag kommer i säng snart :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0