heyyy

igår va jag i stallet ett tag och prata med stella o sara lite :)
sen åkte jag vidare till birgit, och kollade hur allt gick till där tills imorn.
sen när jag kom hem va jag själv hemma och det gillas inte så åkte o hämta mimmi hehe.
sen duschade jag o så, innan vi åkte till donken. fan folk måste trott att vi va höga eller nått,
för vi garva så mkt åt ingenting. haha. hade kul iaf..
sen köpte vi till statoil o köpte cola o popcorn :) o åkte hem o kolla på sthlm boogie.
den är alltid lika bra :D sen sov mimmi här. kul att vara med dig :*
även fast jag har vart rätt grinig idag :/
idag har vi bara suttit hemma här framför datan typ o segat, tänkte kolla bio men det blev inte så.
sen nyss åkte vi in till stan o handla lite o så skjutsa jag hem mimmi.
haha asså jävla mammas bil. eller dörrarna iaf. dom är helt cp.
går inte att öppna dom ibland och ibland inte att stänga. yysch...
nått elfel som kommer sluta med att jag slår sönder en ruta eller nått haha..
man får iaf klättra bak och gå ut den vägen istället, vilket kan va lite småpinsam/jobbigt.. haha
nu har jag precis käkat o ska nog kolla tv o äta popcorn o dricka cola. mums :D
imorn ska jag upp tidigt, för ska åka o släppa ut birgits hästar, fixa i stallet och kanske rida en tur på
lucky boy. han är söt min mini.. han kände igen mig när jag va där :D va endå typ 6 år sen jag såg honom sist.
han gnägga åt mig typ hela tiden o birgit sa att han aldrig brukar gnägga. gullgull :*

ååh va jag saknar oskar också.. ibland behöver man vara ifrån varandra lite, för nu är jag 190 % säker på att det är honom jag vill vara med. honom jag vill dela allt med (det mesta iaf ;p) inte för att jag va osäker förut hehe men nu känner jag det ännu mer. och vi har krossat myten om att distansförhållanden aldrig funkar. hehe. älskar dig oskar hedfors<3

oj va klyschigt(stavning) det blev på slutet haha..
nu ska jag över till bella o clara en stund :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0