fuck the samvete

mitt dåliga samvete kryper på.. dåligt samvete över att jag inte är i skolan, dåligt samvete över att jag inte är hemma på helgerna o umgår med min familj o vänner, dåligt samvete över att jag snäste av mamma när hon undrade om hon skulle byta ett par jeans hon hade köpt till en mindre storlek innan jag ens kollade på dom. jag sa att baggy jeans heter så för att dom inte ska sitta tight, för då är det inte baggy, på ett ganska otrevligt sett.. sen efter det såg jag att det nog inte skulle göra nått om hon bytte till en mindre storlek. men då kunde jag inte med att säga nått för då hade hon tagit bort lappen eftersom att hon lyssnade på mig. :/

jag sitter bara o gör inget typ, kollar lite på veronica mars på tv.
ååå jag vill åka till stallet. jag vill ut å rida.
ska väl snart börja sminka mig lite, packa klart. och sen ta mig in till stan...

hejjj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0