första skoldagen avklarad :)

jahapp jahapp :) pratar med älsk i telefon.  bara jag o karin hemma, ska hämta mamma o petter sen på rogge för dom är o bastar o badar i poolen :) va inne å handla lite avocado, crabsticks o cola :p så jävla gött.. ska nog kolla lite scrubs sen hehe. ååh har inga pengar på mobilen längre o kan inte skicka sms heller, irriterande..

missade bara en lektion idag, det va gympan o den klarar jag mig gärna utan, inte för att jag är slö eller rädd för att duscha med andra tjejer haha. det är bara det att det är ju som sagt första lektionen på morgonen o den missar jag ofta, sen oskar jag bara inte, och det kanske är lathet iförsig :p aja, det va ganska kul att komma tillbaka till skolan, träffa alla o så. men jag pallar inte plugga >< aja, snart över.. ett och ett halvt år..

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0