ett inlägg fullt av "åå, stackars mig"-saker..

jag har sån jävla mensvärk. sitter just nu o överväger om jag ska pallra mig in i duschen o gå till skolan eller om jag ska ligga hemma o tycka synd om mig själv i soffan. jag vill till skolan men känner mig så jävla seg i kroppen, gör typ ont att lyfta en arm, hur länge håller en förkylning i sig egentligen? jag har vart förskyld sen jullovet började. åååå... och så har jag ingen bil idag o mamma har redan åkt in till stan, så måste ta buss isf. och när jag har hunnit duschat, packat klart, fixa mig o tagit bussen till skolan så har säkert jag redan slutat.. haha

nej fy fan, kan nån komma o ge mig en örfil, säga att jag ska sluta tönta mig? :)
nu gör jag ett ryck o duschar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0