be cool, go to school..

jag är lite försenad, men det hör ju inte till vanligheten så va fan :) hehe.. ska bara dricka min kopp te o klä på mig o borsta tänderna så är jag klar sen. great :) vet inte om vi har vanliga lektioner eller inte idag men jag hoppas att jag märker det när jag kommer dit. det var för frestande att kolla på scrubs igår så jag tänkte bara hela tiden "bara ett till avsnitt, bara ett till" så blev lite sent, o imorse va det skönare att sova än på länge (a) nej nu ska jag skynda mig..

puss!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

vanliga lektioner, jalla! om vi inte ses innan, ses vi på ungdomar mot droger-lektionen..

puss <3

2009-01-08 @ 11:39:14
URL: http://mimisamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0