- ah juste jag har en blogg!

tycker det är tråkigt att skriva nu förtiden, eller hinner aldrig. igår va jag i stallet, det gick bra har jag för mig. kom nog i tid till och med, men det vet jag inte om jag har drömt. idag kom jag fan inte i tid, va trtt som ett jävla as imorse, så kom till stallet vid 9 tror jag. bara en timme försent -.- jaaaja.. fick iaf ta bilen idag för klockan tolv begav jag mig hemåt igen för att byta om o så o åka till sjukhuset för en vanlig diabeteskontroll med både läkaren o sjuksköterska. bella hängde på, men medans jag va där gick hon till stan, och så hämtade jag henne där. sen åkte vi hem, plockade upp karin o isabel i stan, sen ringde mimmi o undra om jag ville simma. yes I do sa jag och så åkte vi o simma o basta :) det va skönt! imorn är det skola, och har sovmorgon. gött :D men ska nog sova nu. seeeyaaa ;)

gosh im missing my älsk. :(
vill att du ska komma hit o hålla om mig lite och jag dig..
älskar dig oskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0