you want it all but you can't have it (8)

idag har jag vart duktig ycker jag, kom i tid i dag med :) emmy ringde och väckte mig :p va med på gympan i morse, vi åkte skridskor. det gick bättre än förväntat för både mig och emmy haha. vi kunde till och med svänga och snurra utan att hålla i sargen. ;D men jonas stackarn slog ner sig själv typ och fick ett jack i läppen och va en aning förvirrad efteråt. han visste inte hur han hade kommit dit eller vad som hade hänt. så det slutade med sjukhus för hans del. hoppas han mår bättre nu :) resten av skoldagen passerade någolunda smärtfritt vad jag kan komma ihåg. hade lång lunch med emmy och micke.. najs.. psykologi är alltid kul, han berättar alltid så spännande historier från sundby psyksjukhus. :)

mimmi va sjuk idag :( så det blev ingen pluggdag som vi hade tänkt.. men bli frisk mimmi! jag vägrar låta dig va sjuk i helgen. ;) <3

somnade nyss i soffan så måste nog göra nått så jag inte somnar igen.. är hungrig och sugen på godis. men pallar inte åka o handla eller baka kladdkaka. aja, fan va ointressant skitsnack det blev..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0