whats in your heart..

happ happ, min kväll har jag tillbringa med att leta fram massa ackord till låtar. sen har jag suttit och förskt spela dom på gittar:) det har gått hyffsat med vissa låtar iaf. förutom några ackord som är kluriga så dom låter konstigt för mig hehe.. hitta även lite noter till pianolåtar. men tyvärr har vi ju gjort oss av meg vårat piano, så får leta upp vårat keyboard hehe. och lära mig noter förstås ;) men det är nog nada problem (y)

nu ska jag sova, imorn ska jag försöka vara med på gympan, men kan inte lova att jag hinner. eheh men jodå, posetivt tänkande va de ja. :)

robert pattinson är nog fanimej en naturbegåvning :P han är 22 och har en jävligt mogen röst tycker jag, kan spela olika instrument och är en bra skådesplare enligt mig iaf. sen att han är snygg som in i helvete gör ju inte saken värre heller. älskar hans låtar..

ne men vänta, skulle inte jag sova? hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0