what are you looking for??

skumt egentligen hur lite jag har behövt göra för att tjäna pengar idag haha. åkte till mormor o morfar med karin ju, åt å så. fick sedan, tillsammans med karin, tömma mormors spargris :D det va dock inte så mkt, eftersom det inte va så länge sen vi tömde den. men det blev en hundring ungefär. najs för mig som inte hade ett öre. ;) sen när jag kom hem gav mamma mig ett "bidrag som uppmuntring" för att jag va snäll o åkte dit haha. så farligt va det ju liksom inte sa jag men men. :p

imorn ska jag ut till birgit och ta hand om hennes totosar :) och även på torsdag men på torsdag ska jag släppa ut dom så det blir en tidig morgon =/ men men, bella följer nog med :D (y) ska bli kul! jag har vart så jävla uttråkad nu i kväll, men det är väl mitt eget fel antar jag. imorn måste jag sova tidigt så förhoppningsvis kommer jag inte hinna bli uttråkad :p ne om man skulle ta och sova lite kanske. kan ju inte skada att gå å lägga sig skapligt. men det är så jävla tråkigt...

puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha får pengar för å träffa släkten :O

2009-02-18 @ 13:55:57
Postat av: kicki

jaa, det är väl najs :D

2009-02-18 @ 18:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0