hot n cold

va hos mille, oscar och sandra förut med mamma. tog en kopp kaffe och snacka lite, sen lekte vi lite med mille hehe.. han är så jävla gulligull ;) när vi satt och prata så gjorde han samma rörelser hela tiden som oscar gjorde. och sen helt plötsligt när jag kolla på honom satt han o kolla på mig och satt precis som jag gjorde haha.

ikväll har jag kollat på film med bella:) åkte o hämtade henne och så åkte vi o köpte godis. sen åkte vi hem hit och kollade på the notebook. eller dagboken :P den va bra :) en fin kärlekshistoria ;) sen har vi käkat lite och kollat youtubeklipp och sånt skit hehe.. nu ska jag sova.. imorn ska jag till donken, wish me good luck! sen får man som vanligt se vad som händer. :)

god natt!


hahaha sötnos! <3 du får symbolisera dagen för att jag älskar ditt léende!


och en bild när du misshandlar far din :D <3


Kommentarer
Postat av: Syrran Karin

haha snygg bild! :D Vi ses

2009-02-27 @ 08:46:11
URL: http://karinkakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0