söndag

hade en asbra kväll igår med mimmi  och malin! tack :* skönt att känna att jag har mina vänner kvar. vi va på heron med kenneth och kolla på i taket lyser stjärnorna. innan det åt vi, jag fick inte mitt käk och blev arg. dom hade ju fan 0 koll. men sen kom den. filmen va bra, sorlig på slutet. :S men annars va den ganska kul :) efter åkte vi hem men sprakande/dunkande 80-talsmusik på hög volym :D det va liksom då danshumöret kom fram, så när vi kom till strängnäs blev det bk, hehe har aldrig vart så nykter på bk :P sen gick vi ner till citygrillen med johan o rickard :) sen gick jag o mimmi hem till henne o sov.

imorse tog jag en buss hem haha, snacka om lat. men när det gick en buss va fan :) käkade frulle sen kolla jag på film, en vampyrs bekännelse. den va helt okej. lite vidrigt med blodiga tänder typ hela filmen men. fast jag är endå rätt nöjd med att jag inte är livrädd för vampyrer längre haha. kommer ihåg när jag va liten och jag va hemma hos pappa och dom kolla på nån vampyrfilm, såg lite av den och sen hade jag mardrömmar i veckor! sen dess har jag tyckt att det är det vidrigaste som finns, men nu tycker jag det är lite halvläskigt bara. :P

ska snart åka o handla lunch tills praktikdagarna. mimmi ska med. :)



den tiden jag har vart med dig har jag vart så nära lycka jag nånsin kommit. jag har gjort saker jag aldrig gjort förut med dig. och jag har aldrig haft nån som bryr sig om mig så mkt som du har gjort och gör.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0