unstak..

japp, onsdag idag.. va i skolan. (kom faktiskt i tid:p) sen efter skolan hade jag möte med birgit, sen åkte jag ner till stan och fikade med mimmi, jannice, jenna o nellinda.. det va najs, förutom utskällnigen vi fick. åk tillbaka till vart du kom ifrån, för jag tycker inte du passar på ett café. och ursäkten godtas ej.. sen iaf åkte jag o mimmi hem till henne och pluggade, vi va riktigt duktiga. tappa nästan aldrig konsentrationen ;D sen upptäkte vi att klockan va endel. så skjutsade hem mimmi to her mom och åkte hem.. nu dricker jag te, och ska snart göra i ordning mig. imorn har jag gympa första timmen, hoppas jag hinner dit. måste prata med snubben som leder lektionerna. läraren.. kan inte ens namnet på honom.. =/ meeen men.. imorn kanske jag lär mig ;) om jag hinner hoppas jag verkligen att emmy är där.. men jag förtjänar väl att va själv haha, efter att jag så många gånger sagt att jag ska komma dit men inte gjort det. :p

puss!

Kommentarer
Postat av: sanna

haha vad gjorde ni för att bli utslängda från ett café egentligen?? :)

2009-02-26 @ 07:06:00
Postat av: Anonym

nej fy fan vi blev inte utslängda :) hehe fick bara en varning, men det va hon som överreagera. hade vi vart 10 år äldre hade hon inte ens tänk tanken att skälla ut oss. kollektiv bestraffning you know. :P det va iaf mimmi som skratta till lite ;)

2009-02-26 @ 20:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0