torsdag

jag hatar mitt internet just nu. helt plötsligt lägger det av och helt plötsligt fungerar det perfa. tror inte det har bestämt sig riktigt. sen hatar jag mitt tangentbord också. vissa bokstäver, tex ö, är jättesega. så får sitta och slå på dom. sen råkar jag alltid trycka på enter när jag ska ta bort nått.. så saker skickas och sparas hit och dit, vilket kan vara lite olägligt.. försökte min på att fixa bloggen igår. men det visade sig att jag sög på det. hehe. så får nog anställa mimmi.

ah juste, jag har bara försovit mig tre timmar idag. det känns ju bra det. vaknade kl 11. tror mamma har gett upp hoppet lite på mig haha. hon slutade väcka mig vid 9.. men nu ska jag ta en buss och sen gå från stan till skolan och se om jag hinner komma i tid till psykologin. vet inte om vi har ungdomar mot droger idag, men skitsamma. känner att jag måste göra nått, även om det bara blir en lektion.

nu går min buss om en kvart. hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0