tjubi?

tjatjatja :) sitter hemma. precis käkat. kom hem värsta sent idag, först slutade jag 14.20, sen hade jag möte med birgit, sen tog jag bussen till stan och träffade mimmi och va där med henne när hon gjorde lite ärenden, vi kom på bästa raggningstekniken om man åker buss haha, och det va inte ens medvetet. sen åkte jag hem iaf, men trodde jag va utelåst, så gick ver till bella. sen när jag ringde hem för att kolla om nån va där typ en timme senare, så sa petter att jag inte alls va utelåst! ååh haha, seeeen kom jag hem :) det va väl nån timme sen..

haha så här började min dag:
mamma (när hon väcker mig på morgonen): vad har du för lektion nu på morgonen?
jag: frukost..
mamma: frukost? jag frågade vilken lektion du hade??
(jag inser nu att jag sa nått konstigt och försöker konsentrera mig på att uppfatta fråga för att svara rätt)
jag: ehm.. tjubi !!
mamma: haha tjubi? vad är det?`
jag: oj sorry, jag skulle säga 20..

hahah jag kan säga att efter det vaknade jag till och sen somnade jag inte om igen för jag garva så mkt.. kan alla förstå nu hur trött jag är på mornarna, jag är inte lat! jag är trött.. :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

dewdewcd

2009-02-13 @ 16:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0