tisdag

hemma idag igen. jag funderar på om man ska göra nått vettigt för att dämpa skuldkänslorna. typ plugga. sjukt tråkigt men de måste fan göras. ligger lite efter nu tror jag. sen ska jag sitta och fundera på saker jag vill göra. som kan få mig glad. ska nog fundera lite på vart jag kan söka jobb och så vidare. så jag kan köpa toto.

jag vill till irland :) av tre bra anledningar:
1. har dom inte världens skönaste dialekt/spåk så säg vilka fan som har det :D
2. vad jag har sett på film har dom hur fin natur o så som helst.
3. sist men inte minst.. MUSIKEN. jag älskar den. sitter kanske inte och lyssnar på den hemma,
men när jag hör den kan jag inte annat än gilla starkt!

mamma tror jag levde mitt förra liv i irland haha. ye sure ;)

mimmi ska komma hit när hon har slutat. då ska vi sitta o snacka, kolla på twilight (måste kolla om hon blir lika besatt som jag:p), moffa och bara ha mys. igår beställde jag twilight-böckerna. haha eller iaf 2 av 3. tog ett tag innan jag hitta dom på svenska. haha när jag sa det till mamma frågade hon va de va med den där filmen egentligen. jadu, det kan man faktiskt undra.. det är Nått iaf.

jag längatr tills i april tror jag det va eller mars, måste jag kolla, då iaf ska jag o mamma åka till venedig :D det tror jag blir mysigt. har alltid velat åka dit och åka sån där båttaxi (kommer inte ihåg va det heter) på vattengatorna hehe..
nej, ta dig i kragen kicki. plugg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0