tisdag!

jahapp...
idag ska jag och karin åka till mormor o morfar, käka å så. känns väl lite halvkul. är väl trevligt en kvart, tills man inte orkar prata mer, fast då är det ju tur att karin är med som får byta av haha.. gör det väl mest för att jag vet hur mkt dom vill att vi kommer. så vi lånar mammas bil och drar väl om en halvtimme eller så..

får att få mig själv gladare försökte jag bränna en skiva vi kunde ha i bilen, men jag visste att det inte gick på min dator så jag testa på mammas, där jag har bränt skivor förut, men nehe? de ville sig så fan heller.. så nu är jag irriterad + att jag har högt blodsocker, och det gör mig fan inte gladare. aja.. jag brukar kunna bli glad på riktigt av att låtsas bli glad haha så får väl göra på den taktiken.

nu måste jag klä på mig nått annat än världens största mjukisar och världens största tröja. och kanske se till att håret inte står åt alla håll hehe.

bye!


Kommentarer
Postat av: mimmi

Du vekar inte ha världens lättaste dag idag om man säger så :) hört något från mc donalds ännu?

2009-02-17 @ 17:02:04
URL: http://mimisamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0