söndag

jag har börjat gilla söndagar :) frut hatade jag alltid dom för att det va en seg dag då allt va stängt o alla satt hemma. nu
är det typ just det jag gillar. en dag då man sitter hemma i myskläder och kanske kollar på film, dricker te, kanske fixar på rummet, gosar med älsklingen om man är med honom. :) like it.

i fredags firades mimmi med en lokalfest. som vi hade trott spårade allt ur vid 11 snåret. hehe. det blev bråk o polisen kom. då gick jag o oskar hem o sov :) innan det va det rätt kul.. på lördagen åkte jag hem till mimmi vid tre, fixade oss rockigt eftersom vi skulle på rockfest :) sen åkte vi till hennes pappa där dom där hade gått in för det här till 100 haha. så jävla coola ^^ där va det typ lite förfest innan vi åkte till mässen. åt mat och så där.. sanna jobbade i baren hehe. sen skulle jag följt med mimmi o petra ut på bk men blev så jävla trött, och oskar va ju hemma hos mig så jag åkte hem.
oskar åkte hem för typ en timme sen. och jag har käka frulle nyss. tänkte städa mitt rum o belöna mig med att kolla på twilight sen :D besatt i den filmen! läskigt besatt...

tänkte kanske finslipa lite på mitt cv å jag kan skriva ut de sen o söka jobbish ;)
för jag SKA köpa river.. eller jag vill iaf till 110%

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0