realise meeeeeee

sitter och lyssnar på frida öhrn - realise me. och den är för jävla bra asså..

jaaahapp.. igår va ju johan och katarina här, det va väl trevligt hehe. dom åkte hem senare på kvällen. jag gjorde inte mkt, gick en promenad med robin bara :) sen satt jag hemma bara, gick och la mig vid tre och gick upp halv tolv idag. så har precis druckit te. ska iväg till oscar sandra o mille idag :D ska bli kul att träffa brorsan och lilleman, sandra med förstås. sjukt egentligen att man ses så sällan som vi gör, fast dom bor knappt en km bort. hehe aja, idag blir det av iaf.

ikväll får vi se vad som händer, förmodligen en till hemmakväll.. ska se dagboken, eftersom jag fick höra i fredags att den ska va asbra :) ska se med bella om hon vill joina kanske. va ett tag sen nu. eftersom att hon har blivit nykteriskt och antismoking så har vi inte mkt gemensamt haha, nej fy fan skoja.. men våra kvällsturer vi regelbundet hade förut blir liksom inte av längre. :s det är väl det enda negativa. hehe..


robert pattinson får stå för dagens bild, för att han är för snygg för sitt eget bästa. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0