prrrraktik

jag har sååå jävla ont i mitt huvud.. och mår illa.. och är trött.. eller jag va, men jag sov ett par timmar nnär jag kom hem, så nu är jag inte så överdrivet trött..  det har vart så jävla vitt ute idag.. säkert därför jag har ont i huvet hehe. lite ljuskänsligt ;)

en ganska händelserik dag i stallet idag haha:D upptäkte när jag kom att ställa återtvänt från norr :P och att vi hade en praoelev, fanny.. och så sara då.. så vi va många idag. sen på lunchen fick jag se vår nya minitraktor ;D eftersom fyrhjulingen blev stulen för några veckor sen.. den va kul. som sara sa när hon skulle beskriva den "tänk dig gregers traktor i miniformat, och så korsar du den med en golfbil.." det va en riktigt bra förklaring.. vi sladda ridhuset med den också.. sen när vi hade tagit in hästarna råka en häst rymma från mig.. en ny häst som kom igår.. men han kom bara upp för backen innan han kom på att hans kompis va kvar va kvar inne och så insåg han att sara kom med mat.. hehe, då övelämna han sig själv utan bråk :p

aaaaah nu sprängs huvet.. god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0