natti natti!

det löste sig ganska fint :) johan ringde senare så va med honom och några till hemma hos peter och sen till etuna och tillbaka. va trött som fan vid 2-3 tiden men sen pigna jag till, men nu jävlar börja det dra sig på igen. har precis kollat klart på transporter 3 som jag började kolla på innan jag åkte hehe. imorn kommer johan och katarina, eller aa, sen idag.. vet inte riktigt vad dom ska göra här men antar att det blir käk o så :) så blir väl hemma och äter iaf, sen får man se vad som händer.. jag tänker njuta fullt ut av mitt lov haha, inte sova i onödan och så vidare. fast ska ju va lite hästvakt några dagar och det kräver tidiga mornar. men men thats life :)

sova kanske. god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0