keep on shining!

nya tag?
va precis ute en sväng och träffa mimmi, köpte lite godis och satte oss i bilen och snacka å åt :P tack mimmi, du sätter fan alltid ord på mina tankar. du vet hur jag fungerar o tänker. <3 imorn får vi hoppas att jag tar mig iväg till stallet. vill verkligen dit med idag pallade jag inte. det va nått fel på mig idag, hoppas det har försvunnit tills imorn :) om man skulle ta å sova. jag vill ju egentligen kolla film (a) men om man kanske skulle fösöka få lite självdiceplin, och ta sig i kragen. kan nån bara ge mig 3-4 tusen kr i månaden så jag kan köpa häst. resten kan jag fixa själv.. eller ett jobb med bra betalt skulle jag heller inte tacka nej till.

nejfan! om man skulle ta o åka iväg nånstans. behöver inte vara soligt eller så, skulle gärna åka till london. eller nått sånt. ut o se saker :) träffa människor från en annan kultur med ett annat språk, få en massa erfarenheter. jag skulle behöva göra nått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0