jaaa..

ojoj, allt gick finfint ute hos birgit.. tills jag skulle ta in dom.. den lille bebben tog jag först och sen tänkte hon hoppa över boxdörren/genom gallret. hon lugnade sig efter ett tag, men gjorde ett till försök igen sen.. sen blev hon lugn igen.. och det kändes skit all åka hem. men men jag sa det till birgit och hon verkade ju inte allt för orolig haha.. så jaja.. :) va iaf kul annars. förutom att det va så jävla halt så det va bara jobbigt att rida. på ett ställe var jag tvungen att hoppa av och leda honom, och tänk er bambi på hal is, men istället en liten lurvig shettis så har man sig situationen klar i huvet. :P

imorn ska jag ut tidigt och släppa ut dom, och sen fixa allt i stallet, och kanske ta en tur på lilleman.. nu ska jag iaf käka o duscha.

pysshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0