how to move from A to B, it can't be up to me, 'cause I don't know..

hm måste säga att mitt horoskop har stämt rätt bra idag :p då menar jag inte det i tidningen, utan ett annat lite med komplicerat på internet. hehe.. min kära bok kom idag, "ljudet av ditt hjärta". blev klar med den innan (när jag hör din röst) för några dagar sen så beställde den jag fick idag. hehe fatta hur bra dom är då! :D va hos mimmi en stund förut, snacka lite o så. :) sen när jag kom hem käka jag och nu har jag precis kollat klart på taken.. den va riktigt jävla bra. hemsk ibland men bra som fan.

imorn är det skola då, men det känns lugnt.. är så trött å seg nu för tiden så pallar inte ha praktik, de tar på krafterna :P är hellre i skolan då. a pice of cake ;) ne nu ska jag sluta dricka cola så jag inte ligger o stirrar i taket sen när jag ska sova..

jag längtar till helgen! har bestämt mig för att det ska bli en rolig helg :)

lyssnar på lykke li - little bit  om och om och om igen.. den är så schöööön! och gillar texten :p

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0